سؤالات متداول

نحوه ی سفارش

برای سفارش ازسایت شاید این سوال ها برای شما پیش بیاید که ما جواب این سوالات را برای شما آماده کرده ایم

شما از بخش ورود / ثبت نام ، میتوانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز مثل نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه را وارد کنید و در وب سایت ثبت نام کنید. 

برای خرید و ثبت سفارش ابتدا با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد یک بار مصرف وارد حساب کاربری خود شوید.  سپس بعد از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و در مرحله بعد اطلاعات لازم نظیر نام و نام خانوادگی، کد پستی، شماره تماس و آدرس گیرنده را وارد کنید و در انتها جهت نهایی کردن سفارش مبلغ را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت نمایید.

شما میتوانید در قسمت “حساب کاربری من ” از منوی سمت راست روی قسمت “سفارش‌ها” کلیک نمایید تا از آخرین وضعیت سفارش خود اطلاع یابید.

در صورت داشتن کد تخفیف میتوانید  هنگام پرداخت صورتحساب در قسمت بالا و سمت راست صفحه کد تخفیف خود را اعمال کنید. 

با توجه به ماهیت پوشیدنی بودن محصولات و تعهد  Hat World به رعایت نکات بهداشتی و شخصی ، مهلت استفاده از سرویس تعویض و برگشت کالا ، تنها ۲۴ ساعت از زمان تحویل سفارش می باشد .

کاربر در موارد زیر و در صورت تمایل امکان برگشت و یا تعویض سفارش خود را بدون پرداخت هزینه خواهد داشت:

  • مغایرت محصول از نظر ظاهری یا فیزیکی با مشخصات و توضیحات مندرج در وبسایت
  • وجود ایراد فیزیکی یا ظاهری در کالای ارسال شده
  • انصراف از خرید قبل از ارسال سفارش
  • انصراف از خرید پس از دریافت سفارش (که مشمول هزینه های ارسال و برگشت کالا می باشد)

1- کاربری که از خرید خود منصرف شده و بسته دریافتی خود را باز و از حالت پلمب اولیه خارج نکرده باشد ، می تواند براحتی همان بسته را جهت مرجوع کالا ، با استفاده از روند مشخص شده  “Hat World” بازگرداند.

۲-کاربری که بسته را باز و از حالت پلمب اولیه خارج کرده ولی پس از تست اولیه آن ، بنا به دلایلی مانند مناسب نبودن سایز ، عدم تطابق کالا با سلیقه وی و …، تمایل به بازگرداندن سفارش خود دارد ، میبایست کالای مرجوعی را کاملاً مشابه وضعیت اولیه و در حد امکان در همان بسته بندی یا مشابه آن قرار داده و نسبت به برگشت آن طبق روند مشخص شده اقدام نماید .

توجه داشته باشید هرگونه آثار ناشی از پوشیده یا استفاده شدن کالا ، وجود لکه لوازم آرایشی و بهداشتی ، مخدوش یا جدا کردن مارک یا تگ متصل به محصول ، باعث عدم امکان استفاده از سرویس بازگشت کالا خواهد بود و کارشناسان خدمات پس از فروش در صورت مشاهده چنین مواردی درخواست برگشت وجه پرداختی را لغو خواهند کرد.

لطفا قبل از سفارش، از انتخاب و مبلغ خود مطمئن شده در غیر این صورت اگر که پس از پرداخت و ثبت سفارش، درخواست به لغو سفارش داشته باشید با واحد پشتیبانی وب سایت تماس حاصل نمایید. قابل ذکر است عودت مبلغ سفارش ممکن است از 3 تا 5 روز کاری به طول بیانجامد.

 توجه داشته باشید لغو سفارش قبل از مرحله ارسال سفارشات امکان پذیر خواهد بود و در صورت لغو پس از ارسال، کلیه هزینه های ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.

بله، برای کسانی که میخواهند به صورت حضوری خرید انجام دهند و انواع کلاه ها را روی سر خود امتحان کنند و انتخاب کنند، این موقعیت فراهم شده. 

شما میتوانید به شعبه حضوری ما واقع در بازار بزرگ تهران مراجعه فرمایید.

آدرس :

  • تهران – بازار تهران – کوچه بازار بزرگ – کوچه بازار سلطانی – پلاک 5 
  • ساعات کاری فروشگاه حضوری :

    شنبه تا چهارشنبه  ———————— 9 الی 18

    پنج شنبه  ———————————— 9 الی 16

در رابطه محصولات

برای انتخاب محصولات شاید این سوال ها برای شما پیش بیاید که ما جواب آن را آماده کردیم

بسته به جنس و نوع کلاه میتواند متفاوت باشد، اما این موضوع که چگونه کلاه را میتوان شست بر روی تگی که داخل کلاه وجود دارد نوشته شده و راهنمایی راجع به آن کامل توضیح داده شده.