ضوابط و شرایط استفاده از خدمات Hat World

خدمات اینترنتی مجموعه Hat World “ با هدف برقراری ارتباط پایدار با همراهان خود و همچنین سهولت دسترسی این عزیزان به محصولات، راه اندازی شده است . استفاده از این خدمات و همچنین ثبت سفارش در هر زمان ، به منزله آگاهی و پذیرفتن کلیه شرایط و ضوابط Hat World از سوی کاربر میباشد . لذا خواهشمندیم موارد درج شده در این بخش را با دقت مطالعه فرمایید.

لازم به ذکر است که کلیه امور در  Hat World منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و همچنین قانون حمایت از حقوق مصرف کننده مدیریت میشود ، لذا کاربر نیز متعاقباً موظف و متعهد به رعایت قوانین مرتبط با خود میباشد.
در صورتیکه در آینده تغییراتی در شرایط و ظوابط مندرج و یا رویه خدمات ارائه شده ایجاد شود ، در همین صفحه بروزرسانی و منتشر خواهد شد و کاربر توافق میکند ، استفاده مستمر او از این وبسایت به معنی پذیرش این تغییرات است.

کاربران Hat World

 کاربرانی هستند که با ثبت نام در وبسایت ، پس از وارد کردن اطلاعات فردی خود مانند نام ، نام خانوادگی ، شماره تماس ، ایمیل و … ، یک پروفایل شخصی برای خود ایجاد کرده ، سپس جهت ثبت سفارش یا استفاده از سایر خدمات وبسایت ، از آن بهره می گیرند.
در صورت نیاز به راهنمایی برای ثبت نام ، میتوانید از صفحه “سوالات متداول” بخش راهنمای ثبت نام دیدن فرمایید.

ارتباط الکترونیکی با کاربران

با توجه به ماهیت الکترونیکی خدمات اینترنتی ، کاربر با استفاده از هر یک از سرویس های ثبت سفارش ، پیگیری سفارش ، عضویت در خبرنامه ، ثبت نظرات و … ، در واقع یک درخواست الکترونیکی را ثبت کرده که به واسطه آن این اجازه را به Hat World می دهد تا با ارسال پیام از طریق ایمیل ، پیامک (sms) و یا سایر سرویس های پیام رسان الکترونیکی پاسخگوی این درخواست باشد .

درضمن ممکن است  Hat World جهت اطلاع رسانی رویدادها و پروموشن ها به کاربران ایمیل یا پیامک ارسال نماید. کاربر این امکان را دارد تا در صورت عدم تمایل به دریافت این دست پیام ها عضویت دریافت خبرنامه ها را با مراجعه به صفحه کاربری خود لغو کند.
لازم به ذکر است ، مراجعی که Hat World از طریق آنها با کاربران خود در ارتباط است ، در صفحه “تماس با ما” درج شده.

حریم خصوصی یکدیگر را محترم می شماریم

لوگو و نام تجاری  دنیای کلاه (Hat World 1961) به شماره ثبت ۲۳۰۸۳۸ و همچنین تمامی تصاویر ، ویدئوها ، کاتالوگ های قابل دانلود و مطالب منتشر شده در صفحات وبسایت Hat World “ جزئی از اموال این مجموعه به حساب می آید و مسلماً هرگونه استفاده تجاری از آنها بدون کسب مجوز کتبی ، پیگرد قانونی خواهد داشت.
 Hat World موظف به حفظ اطلاعات فردی کاربران خود می باشد و در این راستا از فناوری های مورد نیاز در جهت هرچه با کیفیت تر انجام شدن این مهم بهره می گیرد. ما متعهد هستیم تا از اطلاعات فردی کاربرانمان ( آدرس ، شماره تماس ، ایمیل و … ) صرفاً در جهت ارائه خدمات درخواستی ایشان و همچنین پیگیری های مربوط به آن استفاده کنیم .
کاربر موظف است اطلاعات فردی خود را در زمان ثبت نام و یا ثبت سفارش بدرستی وارد کرده و در صورت هرگونه تغییری ، پروفایل خود را بروزرسانی کند . در غیر اینصورت بروز هرگونه مشکلی در دریافت خدمات یا سفارشات و همچنین هزینه های احتمالی آن ،مانند ارسال مجدد و یا مفقود شدن مرسوله بر عهده کاربر بوده و هیچ مسئولیتی متوجه Hat World نخواهد بود.
نظرات کاربران بخش مهمی از داده های ورودی بشمار می آیند ، از این رو Hat World متعهد به حفظ محتوای این داده ها بوده و پس از بررسی و تایید کارشناس مربوطه در صورت تطابق با شئونات اخلاقی و عرفی آن را به صورت عمومی منتشر میکند.

دفتر مرکزی 

سرویس های ارائه شده در Hat World اعم از پردازش سفارشات ، پیگیری مرسولات ، مسائل مالی و همچنین خدمات پس از فروش ، تماماً در دفتر مرکزی مجموعه به آدرس مندرج در صفحه “تماس با ما” صورت می پذیرد. لذا خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، مراتب را جهت پیگرد قانونی با ما در میان بگذارید.

 

پردازش سفارشات

سفارشاتی که با موفقیت ثبت شود ، طی ارسال کد رهگیری به شماره موبایل کاربر از طریق پیامک و همچنین ارسال فاکتور آن به آدرس ایمیل کاربر وارد مرحله پردازش میشود.
پردازش یک سفارش ، شامل بررسی نهایی موجودی محصول توسط اوپراتورهای ثبت سفارش ، صدور قبض خروج از انبار ، کنترل کیفی محصول ، بسته بندی و درنهایت تحویل سفارش به دپارتمان ارسال است.
مدت زمان لازم جهت پردازش هر سفارش یک روز کاری می باشد . یعنی اگر ثبت سفارش کاربری در روز قبل از روز تعطیل ( جمعه ، تعطیلات رسمی ، … ) صورت پذیرد ، پردازش آن سفارش به اولین روز کاری پس از آن روز(های) تعطیل موکول خواهد شد.
با توجه به تعهد Hat World در ارائه محصولات باکیفیت ، امکان رد برخی محصولات در بخش کنترل کیفی مجموعه وجود دارد و این امر ممکن است حتی پس از پردازش نهایی سفارش ، سبب کسر از موجودی کالا و گاهاً ناموجود شدن آن شود.
در چنین مواردی  Hat World حق دارد تا به صورت یک جانبه سفارش را لغو کرده و وجه دریافتی را حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری به حساب کاربر برگرداند .

همچنین کاربر این امکان را خواهد داشت تا در صورت تمایل محصول دیگری را جایگزین کند . بدیهی است در صورت وجود اختلاف قیمت در کالای جایگزین ، مبلغ مابه تفاوت برای هر دو طرف ، قابل وصول میباشد.


ارسال و تحویل سفارش

ارسال و تحویل سفارشات در Hat World به شیوه های زیر قابل انجام است و کاربر این امکان را دارد تا متناسب با شرایط خود بهترین شیوه را انتخاب کند .


ارسال با پست پیشتاز

  • ارسال به سراسر ایران
  • تحویل از 3 تا ۷ روز کاری

ارسال با پیک

  • مختص محدوده داخلی شهر تهران
  • شروع مراحل تحویل در همان روز ثبت سفارش ، برای سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱۷ ثبت شده باشند ( درغیر اینصورت تحویل در اولین روز کاری بعدی انجام خواهد شد )
  • هزینه ارسال نسبت به آدرس گیرنده متغیر و تسویه با خود سفیر و بعهده شما خواهد بود.

شرایط برگشت و تعویض کالا

با توجه به ماهیت پوشیدنی بودن محصولات و تعهد Hat World “ به رعایت نکات بهداشتی و شخصی ، مهلت استفاده از سرویس تعویض و برگشت کالا ، تنها ۲۴ ساعت از زمان تحویل سفارش می باشد . کاربر موظف است در صورت نیاز به استفاده از این سرویس در مهلت اعلام شده مراتب را به اطلاع دپارتمان خدمات پس از فروش مجموعه رسانده و طبق ظوابط درج شده در این بخش اقدام نماید . هرگونه مغایرتی با این شرایط ، موجب عدم امکان استفاده از این خدمات می باشد ، لذا خواهشمندیم قبل از اقدام مطالب این بخش را با دقت مطالعه فرمایید .

کاربر در موارد زیر و در صورت تمایل امکان برگشت و یا تعویض سفارش خود را بدون پرداخت هزینه خواهد داشت

۱مغایرت محصول از نظر ظاهری یا فیزیکی با مشخصات و توضیحات مندرج در وبسایت 

توجه !! تصویر هر محصول از زوایای مختلف ، صرفاً جهت کمک بیشتر به کاربر ، برای انتخابی راحت تر منتشر شده است و معیار مقایسه به شمار نمی آید . تنها معیار قابل قبول برای کارشناسان   Hat World “  توضیحات و مشخصاتی است که در صفحه مربوط به آن محصول درج شده .
نمایش المان هایی مانند سایز و یا رنگ واقعی محصول در عکس ، همواره چالشی است که پیش روی سفارشات آنلاین بوده ، لذا خواهشمندیم در صورتی که سایز خاصی مد نظر دارید و یا رنگ واقعی محصول اهمیت ویژه ای برای شما دارد ، قبل از ثبت نهایی سفارش خود حتماً از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید . در غیر اینصورت امکان تعویض و یا برگشت کالا در چنین مواردی به صورت رایگان ، مقدور نخواهد بود .

۲وجود ایراد فیزیکی یا ظاهری در کالای ارسال شده

کنترل کیفیت محصولات قبل از ارسال ، یکی از مهمترین مراحل پردازش سفارش به شمار می آید . لذا امکان بروز مواردی از این دست بسیار اندک خواهد بود .
ایرادات فیزیکی شامل ؛ وجود هرگونه لکه ، ساییدگی ، پوسیدگی ، شکافته شدن دوخت ، درفته گی در بافت ، شکستگی در نقاب و همچنین ایراد در یراق ، چاپ یا گلدوزی می باشد . کارشناسان خدمات پس از فروش در صورت تایید ایراد اعلام شده ، پس از بررسی و تطبیق عکس ارسالی کاربر با عکسهای آرشیو تیم کنترل کیفی ، که قبل از بسته بندی هر سفارش تهیه می شود ، هماهنگی های لازم جهت برگشت و یا تعویض کالا را انجام خواهند داد .

۳انصراف از خرید قبل از ارسال سفارش

کاربر این امکان را دارد تا در صورت تمایل به لغو سفارش خود تا قبل از مرحله ارسال ، مراتب را سریعاً به اطلاع کارشناسان خدمات پس از فروش رسانده و در صورت امکان از سرویس بازگشت و تعویض کالا بدون پرداخت هزینه مازاد استفاده کند .

انصراف از خرید پس از دریافت سفارش (که مشمول هزینه های ارسال و برگشت کالا می باشد)

۱- کاربری که از خرید خود منصرف شده و بسته دریافتی خود را باز و از حالت پلمب اولیه خارج نکرده باشد ، می تواند براحتی همان بسته را جهت مرجوع کالا ، با استفاده از روند مشخص شده به  Hat World “  بازگرداند.

۲-کاربری که بسته را باز و از حالت پلمب اولیه خارج کرده ولی پس از تست اولیه آن ، بنا به دلایلی مانند مناسب نبودن سایز ، عدم تطابق کالا با سلیقه وی و …، تمایل به بازگرداندن سفارش خود دارد ، میبایست کالای مرجوعی را کاملاً مشابه وضعیت اولیه و در حد امکان در همان بسته بندی یا مشابه آن قرار داده و نسبت به برگشت آن طبق روند مشخص شده اقدام نماید .

توجه داشته باشید هرگونه آثار ناشی از پوشیده یا استفاده شدن کالا ، وجود لکه لوازم آرایشی و بهداشتی ، مخدوش یا جدا کردن مارک یا تگ متصل به محصول ، باعث عدم امکان استفاده از سرویس بازگشت کالا خواهد بود و کارشناسان خدمات پس از فروش در صورت مشاهده چنین مواردی درخواست برگشت وجه پرداختی را لغو خواهند کرد .

روند برگشت دادن کالا

جهت عودت کالا ، بسته برگشتی را به نزدیک ترین اداره پست محل سکونت خود تحویل داده و به آدرس دفتر مرکزی   Hat World “  از طریق پست سفارشی(پیشتاز) ارسال کنید .

روند برگشت دادن وجه به حساب کاربر

 

1-مواردی که شامل برگشت کالا بدون هزینه برای کاربر باشد

 

اگر کاربر تمایلی به تعویض و دریافت مجدد سفارش خود نداشته باشد ، وجه پرداختی وی عیناً به اضافه هزینه ارسال پست سفارشی با ارائه رسید پستی ، حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل بسته در دفتر مرکزی  Hat World “ به حساب وی برگشت داده می شود . تعویض کالا نیز در این شرایط در صورت موجود بودن کالا ، به صورت رایگان انجام خواهد شد و هزینه های احتمالی ارسال نیز ( در صورت ارائه رسید پستی ) به حساب کاربر واریز می شود .

۲مواردی که شامل برگشت کالا به هزینه کاربر باشد :

 

در چنین مواردی هزینه برگشت کالا به اضافه هزینه ارسال اولیه سفارش ، به عهده خود کاربر بوده و وجه پرداختی وی پس از کسر این هزینه ها ( بسته به نحوه ارسال و فاکتور صادر شده ) طی حد اکثر ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل بسته در دفتر مرکزی به حساب وی برگشت داده می شود .

توجه به این نکته ضروریست که استفاده از این سرویس به منزله آگاهی کاربر از این شرایط و پذیرفتن هزینه های مربوط به آن بوده و حق هرگونه اعتراضی را در این مورد از خود سلب می نماید.