دنیای کلاه

خرید عمده انواع کلاه تابستانی

خرید عمده انواع کلاه تابستانی

کلاه یکی از اکسسوری‌های متنوع و کاربردی است که علاوه‌بر محافظت از سر و صورت ما در برابر سرما و گرما، می‌تواند به‌عنوان یک پوشش مکمل و ویژه برای خاص نشان دادن استایل نیز استفاده شود. معمولا خرید کلاه بر اساس نوع لباس و فرم صورت بهترین انتخاب خواهد بود، ضمن اینکه زمان خرید باید به آب و هوای محیط و همچنین فصل سال نیز توجه کرد. باتوجه به اینکه هر فصل شرایط آب و هوایی مخصوص به خود را دارد، لذا کلاه‌هایی نیز که در این فصل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز با هم متفاوت خواهند بود.

ما در این مقاله قصد داریم با معرفی انواع کلاه تابستانی، شما را برای خرید عمده این محصول از فروشگاه دنیای کلاه عمده فروشی کلاه دعوت کنیم. اگر فروشنده کلاه تابستانی هستید یا قصد دارید به پخش عمده این محصول مبادرت ورزید، مجموعه دنیای کلاه این قابلیت را داشته تا هر تعداد کلاه که برای خرید عمده کلاه تابستانی نیاز دارید را آماده و به قیمت مناسب برای شما ارسال نماید. در ادامه تعدادی از کلاه‌هایی تابستانی را معرفی کرده‌ایم.

 

خرید عمده کلاه

انواع کلاه تابستانی

با توجه به تنوع بالای طرح‌های ارائه شده از کلاه تابستانی، این اکسسوری جذاب هر روز با ظاهری متفاوت و شکیل به بازار عرضه می‌شود. کلاه مخصوص فصل تابستان معمولا ویژگی‌های خاصی دارد که علاوه بر اینکه از گرم شدن سر جلوگیری می‌کنند و مانع عرق کردن سر می‌شوند، به‌خاطر وجود برگه‌های آفتاب‌گیر، از صورت و گردن نیز در برابر آفتاب سوختگی جلوگیری می‌کند.

این کلاه‌ها از جنس‌های تولید می‌شوند که بتوانند تا جای ممکن از گرم شدن سر ممانعت کنند. انواع کلاه تابستانی عبارتند از: کلاه آفتابی لبه بلند، پاناما، فلاپی، بانی، کلاه نقاب‌دار و غیره، انواع کلاهی هستند که مناسب استفاده در هوای گرم بوده و از سر در برابر نور خورشید محافظت می‌کنند.

1- کلاه فلاپی

این کلاه از لبه پهن و پرکاربردی برخوردار است که معمولا به آن کلاه حصیری گفته می‌شود چرا که عمدتا از حصیر بافته می‌شود. کلاه فلاپی در تابستان به واسطه لبه‌های پهن خود از سر و صورت و گردن محافظت کرده و برای استفاده در ساحل یا حتی گرفتن عکس‌های زیبا و هنری بسیار مناسب است. خرید عمده کلاه تابستانی فلاپی برای شما به‌عنوان فروشنده این محصول، بسیار به‌صرفه بوده و بهترین اقدام برای خرید عمده، ارتباط با دنیای کلاه به‌عنوان یک تولیدی کلاه معتبر و مطمئن در کشور است.

2- کلاه وسترن

کلاه وسترن ابتدا به‌عنوان یک کلاه مردانه وارد بازار شد که بعدها خانم‌ها نیز از آن استفاده کردند. این کلاه که با نام‌های کلاه کابویی و کلاه دوردار کلاسیک نیز شناخته می‌شود از نمد و الیاف پشمی ساخته شده و با لبه‌های پهن خود از شدت تاثیر نور خورشید بر سر و صورت می‌کاهد.

3- کلاه دوردار شکاری و باکت

این اکسسوری از عمدتا از پارچه های خنک با جنس پلی‌استر تولید شده و یک کلاه اختصاصی برای بانوان محسوب می‌شود. این کلاه با نام های باکت یا فاسیناتور که در میان زنان اروپایی از محبوبیت بالایی برخوردار است، با تزئینات زیبا و منحصربه‌فرد به یک پوشش زیبا و شکیل برای هماهنگ کردن با لباس مناسب بوده و معمولا در مراسمات رسمی از آن استفاده می‌شود.

4- کلاه پاناما

پاناما کلاهی از جنس حصیر یا نمد است که امروزه بیشتر از نی و حصیر برای تهیه آن‌ها استفاده می‌شود تا با تقاضا برای محافظت در برابر نور خورشید و آفتاب شدید فصل تابستان مطابقت داشته باشد. پخش عمده کلاه پاناما در مجموعه دنیای کلاه موجب شده این اکسسوری پرکاربرد با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان عرضه شود تا بتوانند توسط این کار به کسب و کار خود رونق ببخشند. اگر قصد دارید از قیمت عمده کلاه در بازار مطالعه شوید، به فروشگاه دنیای کلاه مراجعه کرده و قیمت بروز فروش عمده کلاه بازار را دریافت نمایید.

5- کلاه نقاب‌دار

این روزها پوشیدن کلاه نقابدار به یک استایل مهم برای کسانی تبدیل شده که قصد دارند در مقابل آفتاب فعالیت کنند. اگر قصد پیاده روی و کار در زیر نور خورشید را دارید، این کلاه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. کلاه نقابدار علاوه‌بر استفاده به‌عنوان یک پوشش مناسب در فصل تابستان برای رها شدن از گرمای هوا و آفتاب شدید کاربرد دارد، برای ست شدن با لباس و زیباتر شدن استایل شما نیز بهترین گزینه است. شما می‌توانید با ارتباط با دنیای کلاه برای خرید عمده کلاه اقدام کنید و مشتریان خود را به یک تابستان خنک و لذت‌بخش دعوت نمایید.

نکات مهم در انتخاب کلاه تابستانی

همانطور که ذکر شد، کلاه تابستانی از سر و صورت در مقابل اشعه خورشید محافظت کرده و با تبادل هوا مانع از تعریق پوست سر خواهد شد. از نکاتی که برای انتخاب بهترین کلاه تابستانی و مناسب هوای گرم باید به آن توجه کرد می‌توان این موارد را ذکر کرد:

  • قرار گرفتن در مقابل اشعه یو وی: قرار گرفتن مداوم در مقابل اشعه فرابنفش خورشید، منجر به پیری زودرس پوست شده و گاهی عوارضی شدیدتر از آن نیز ظاهر می‌شود. لذا بهترین کلاه تابستانی باید حداکثر محافظت را در مقابل این اشعه ارائه دهد.
  • رنگ کلاه: رنگ کلاه معمولا تاثیری زیادی بر افزایش یا کاهش محافظت در برابر نور خورشید و گرما نداشته، لذا شما می‌توانید برحسب سلیقه و نوع استایل خود، رنگ آن را انتخاب کنید.
  • استحکام کلاه روی سر: با توجه به اینکه کلاه‌هایی تابستانی اغلب سبک هستند، سعی کنید کلاهی را انتخاب کنید که روی سرتان محکم و ثابت بماند.
  • مقاومت در برابر رطوبت: بهترین کلاه تابستانی قدرت جذب رطوبت بالایی دارد، لذا به بهترین شکل ممکن عرق سر را جذب کرده و این رطوبت موجب فرسودگی آن در زمان کوتاهی نخواهد شد.

نتیجه‌گیری

اکثر فروشندگان که قصد خرید عمده کلاه تابستانی را دارند، برایشان اطلاع از قیمت عمده کلاه در بازار تهران بسیار اهمیت دارد، این موضوع به قدرت بازار تهران در پخش عمده کلاه مربوط می‌شود، چرا که اکثر تولیدی‌ها در این استان فعالیت دارند.

در خرید عمده کلاه تابستانی از مجموعه دنیای کلاه، ضمن اینکه می‌توانید بیش از 5 هزار مدل کلاه را مشاهده کنید و سفارش دهید، از قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای که برای این محصولات در نظر گرفته شده نیز بهره‌مند خواهید شد. در دنیای کلاه، کیفیت، زیبایی و پوشش دادن سلیقه مصرف‌کننده همیشه در اولویت بوده و هدف این مجموعه پخش عمده کلاه، رضایت مشتری و تامین نیاز بازار بوده است.

مجموعه دنیای کلاه با بیش از 60  سال تجربه در این ضمینه بهترین مشاور شما برای راه اندازی و خرید محصولات برای این کسب و کار است که میتوانید با متخصصان این مجموعه در تماس باشید و به کسب و کار خود رونق بدهید.

عمده فروشی دنیای کلاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *